کاربر گرامی:
پشتیبانی فنی ADSL در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت کاربران گرامی می باشد. همچنین به منظور حفظ امنیت حساب کاربری شما و تسریع در امر پشتیبانی، خواهشمند است جهت اطلاع از رمز عبور خط ADSL و یا درخواست تغییر رمز و نیز درخواست هرگونه اطلاعات یا تغییر در مورد Static IP، حتماٌ با شماره خط اینترنت پرسرعت ADSL2+ خود با بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. در غیر این صورت کارشناسان پشتیبانی از انجام درخواست شما معذور می باشند.
تلفن واحدپشتیبانی شبانه روزی: :شماره 4رقمی1585 (جهت پشتیبانی آنلاین برروی این کلیک کنید)
تلفن واحدفروش:7265854-0351